пʼятниця, 30 березня 2012 р.

А за вікном недовесна

Вчора вперше за багато місяців в мене знову прокинулось щире бажання читати. Дивно, але ще від початку осені закинула  це заняття, хіба читала те, що нам задавали (та й то не все). А то вчора йшла снідати, контакт мене вже задовбав і щось з глибини серця виринуло, і оп! Поки не пропало бажання, вхопила першу-ліпшу книгу, яка була на полиці. Here you are:

Марія Матіóс, "Щоденник страченої".
 Закладка для книжки з останнього польоту до Праги, художник Альфонс Муха (Геній прекрасного!!!)
Підвіска, зроблена моїм дядьком власноруч. Сама от-от почну такого вчитися.

 Книгу купила декілька місяців тому, але тільки вчора до неї дійшли ручки. І за півгодинки я її закінчу. Скажу більше, книга захоплює. Сьогодні вранці, замість того, щоб терміново писати польову роботу, я всілася читати цю книгу. Але застерігаю тих, хто переживає тяжкі моменти у коханні: можна збожеволіти. Навіть на мене, що у любовних справах всьо окей, найшла дурка. 
Крім того, вирішила  таки навчитись читати у транспорті, а то мене всюди нудить, як тільки гляну всередину салону, тому під час подорожей доводиться лише слухати музику і дивитись у вікно, або ж спати. Виняток - літак, як не дивно. Так от, потроху стає менше нудити поки читаю, і слава Богам, а то купа часу  марно пропадає. Аж 20 сторінок проковтнула у автобусі поки верталася у рідний гуртожиток.

Прояснилося між дощами.


Ухаха, таки купила омріяний лак :)


Хм, уже п'ятниця вечір. Тиждень махом пролетів. Кілька безсонних ночей, косметичний шопоголізм, контакт,холод, дощ, вітер, нудота...О! Не купуйте енергетиків. Я дуже рідко їх купую, лише коли треба нічку не поспати, але краще на ті гроші купіть шоколадку чи фруктів і живіть щасливо, бо енергетичні напої - то г****. Після них нуууууудить. Ух, шо ж я така делікатна, шо мене від всього нудить увесь тиждень? Транспорт, кава, енергетик, чорний шоколад... Одним словом, щоб добре почуватись, харчуйтесь правильно, висипайтесь, не пийте всяке дрантячко і більше використовуйте ніжки ніж маршрутки :)

2 коментарі: