вівторок, 3 квітня 2012 р.

Спати? Це ж для слабаків!


Ех, весна, коти ї*****я... Студенти нічку не сплять. Серед ночі вийшла на балкон - і от тобі, половина вікон гуртожитку світяться. У мене особисто сьогодні стався страшний завал, через шо я спочатку згаряча вирішила  напитися в дрова, але тепер вже передумала - не варто отруювати свій організм через козу, яка не поставила бали за декілька чемно підготовлених семінарів. Чи таки варто?
 07 p.m.

05. a.m.

А ще я вирішила, що з початком весни слід знову плавно переходити на салати, а то макарони і т.п. не вирішать проблеми авітамінозу. Так шо я тепер постійно омномном яблучка-салатики-грибочки-горішки-йогуртики.
Вчора прочитала книгу Люко Дашвар "Молоко з кров'ю". Спочатку було нудно, потім почалася кумедна сцена, після якої пішов справжній треш. Ревіла як дурна, потім розреготалася від одного смішного порівняння, і вже до кінця книги і ще півгодинки сльози лила. Ще одна книжка про химерне, неможливе, гірке кохання. Через що я вирішила перестати трошки читати такі книги і завтра планую взятися за "Чорного ворона" Василя Шкляра, якого купила рік тому, але лишень тепер додумалася взяти з полички.
Дощі тягнуться вже більше тижня... Якість знімку погана через освітлення, і я нічого з цим не вдію бо фотошопом не володію :)

Не буду більше про погане. Трошки добра: я настільки повернулася у свій світ книжок, що замовила у бібліотеці зо 6 книг з української демонології і найближчим часом буду дуууже тішитися. А то все пічаалька та й пічалька. Нічку не поспала, предмет здала не найкраще (а все через викладача), телефон почав коники показувати (на щастя, після декількох годин мороки я йому вправила мізки), прийшла додому ніяка, прийняла душ, бухнулася в ліжко і ще донедавна там валялася, поки не додуплила, шо я давно не їла і шо треба дотягти сесію до кінця якнайкраще.
Все, іду готувати шось про балади про кровозмішання і укр. мову. Добраніч всім!

1 коментар: