неділя, 29 квітня 2012 р.

Просто ідилія

Цими днями я була дуже зайнята, тож руки навіть не доходили до блогу. Сьогодні нарешті з'явився більш-менш вільний час, зранку погостювала у тітки у Броварах, наїлася-набалакалася, приїхала в гуртожиток і відразу стала прати все, що тільки потрапляло в поле зору. На днях у нашому крилі відключать воду і доведеться на кухню і у ванну ходить в інші блоки (через ремонти), так що carpe diem, перепираю і сушу поки ще майстри  не покрили пилюкою ввесь блок...
Попередні дні минули дуже весело: 2 акції, хороша погода, дні народження подруг, прогулянки з морозивом і без, непередбачені скитання по болотах вже за межами Троєщини і т.д. і т.п.
Але минулої неділі, після Гайдамацького маршу, я була в такіііій ідилії, що словами не описати, фотографіями не показати...





Чим я займалася того дня? Це я описувала всім друзям такими словами:
  • Сонечко світить
  • Бджілка собі д-ж-ж
  • Сашко з Марічкою у якомусь брезенті шух-шух
  • Песик гав-гав
  • Курочка ко-ко
  • Я лузаю гарбузове насіннячко
  • Гойдаюся на якійсь лавці-гамаку чи як то там називають
  • Бабуся зробила їсти мені
  • Дуже задоволена собою, бо записала на диктофон цінний матеріал тривалістю зо півгодинки про ОУН-УПА та життя мого діда (історика-географа)






Всім хорошого вечора!

Немає коментарів:

Дописати коментар