середа, 18 квітня 2012 р.

Terrassa diary

Давно не писала, знаю, я джигурда, але в Іспанії було ліньки що-небудь писати, а після прильоту була дуже зайнята. Руки дійшли лишень тепер, коли треба писати звіт про Софію Київську, вчити вордліст, я ще не переодягнулася, на кухні тусуються двоє коханих придурків і страшенно болить голова :)
Так-от, полетіла Надійка в Гішпанію у справах. Співпало це з весняними канікулами і закінченням Другої Могилянської Сесії, отож не довелося нічого пропускати (хіба декілька цікавих акцій).
Зроблю короткий екскурс у місто Террасса (раніше - Егара), під Барселоною.
 У Террассі я жила і вчилася цілих шість років. Пішла по гуманітарному профілю і от маєте мене зараз на фільольогії. На жаль, я щось мало фотографувала, дощило всі дні і тільки в передостанній день спромоглася вийти на нормальну прогулянку і шопінг (детальніше в наступному пості). 
Benvinguts a Terrassa!


Вид з балкону мого дому


 Площа ХХ століття (так-так, так називається). Чи не кожного дня доводилося там проходити...
 Собор, там часто збираються готи Террасси, раніше то було трушне місце, бо трошки нижче знаходився магазин "Frontline" для відповідної публіки, сама раніше там тусувалася, але магазин перенесли.
 Ринок Незалежності
 Невеличка  вуличка, shopping power!
 Головний театр

 Апельсини у квітні! Йуху!


 Сад біля музею міста
 Правда, у цих вуличках є щось особливе?

 Стара площа, від неї відходить багато милих маленьких вуличок з різними магазинами, переважно одягу, взуття і аксесуарів. Це і є моєю улюбленою частиною міста, бо останнім часом єдине, що я дійсно люблю у Іспанії - шопінг.
Ось така мініфотоекскурсія, відібрала лише дійсно гарні і важливі знімки, захочете ще - скажете. Наступного разу, коли буду в Іспанії, обіцяю детальніший огляд міста. 
Загалом я люблю Террассу, це миле і хороше місто, де я провела третину життя. Але більше я люблю її для канікул, жити хочу лише в Україні :)

Сьогодні я почала вдивлятися в людські обличчя і перестала боятися. Це принесло приємні моменти і відкрило потаємні зв'язки між незнайомими індивідами. Є багато хороших людей.

1 коментар:

  1. Thank you for the Comment!
    Nice Pictures ♡
    You have a beautiful Blog ,i´m a new Follower :)

    Lovely Greetings<3

    ВідповістиВидалити