вівторок, 1 травня 2012 р.

Тут бузок, там бузок, всюди бузок!

Вже цілий гуртожиток бачив мене з букетиками бузку, вся кімната пропахла бузком, Троєщина пахне бузком, бузок вконтакті, мої нігті нафарбовані бузковим лаком ( він є в одному з попередніх постів), тепер ще й блог завалю бузком. Ще з дитинства я носилася по селу з бузком, на кожній вулиці є  бузок і у сусідів теж, і вже я ніби доросла дівчинка, але дурію від бузку як кіт від валер'янки. А щоб мати бузковий дурман завжди під рукою, я ще в Іспанії надибала бузковий парфум в Yves Rocher:
І перед гуртожитком знайшла малееесенький кущик бузку...


І по дорозі з магазину рвала бузок... Вахтерші вже звикли до моїх квіткових причудів, тож їм нічого не залишається, як мило усміхатися коли я ношуся вверх-вниз з бузком. Однофакультетники теж не раз заставали мене з бузком, у тюльпанах чи кульбабах, і може когось вже дістали тонни бузку на вулиці і в мене в руках, але таку красу не треба прогавити, нею слід насолоджуватися протягом тих небагатьох тижнів, коли цвіте бузок.
Коли розквітнуть півонії, чекайте на ще один пост, присвячений саме квітам!
(Не) До речі: комуняки на пєрває мая зробили мітинг на Майдані, за годину платять 45 грн. (Інфа з порталу).Питання: звідки у важдєй бєднава украинскава пралєтаріата стільки грошей? "Мітингують" декілька тисяч учасників. Це при тому, що у середньому українець заробляє 50 грн у день...

Немає коментарів:

Дописати коментар