середа, 9 травня 2012 р.

Молодильні яблука

Я нарешті закінчила писати реферати. Ура!!! Так що тепер совість чиста, майже всі хвостики підтягнуті, ну хіба залишилось зробити аналіз 2-х штук по фонетиці.
День якийсь похмурий, та й на диво холодний. Але я знайшла спосіб не впасти в тугу: розмалювала банку, в яку потім накидала яблук. Спочатку ті фарби були призначені для іншого проекту, але оскільки в мене руки ще не дійшли до нього, вирішила  використати оте мальовидло  для оздоблення банки.
Для цього мені знадобилися 3 акрилові фарби, пензлик, склянка з водою і сама банка.  Малювала 20 хв максимум, я швидка у роботі. Акрил дуже швидко сохне, тож я встигала наносити другий шар фарби по колу.
 Фарби і пензлик обійшлися мені в 55 грн. приблизно, найшла це все в якомусь художньому магазині в Олімпійському ТЦ.

До мене швидко дійшло, що колір лаку на нігтях майже такий самий, як і акрилова фарба. Ні, я не мазюкала акрилом на нігтях. Лак: Maybelline Mini Colorama 120 Urban Turquoise



Зранку в гості прийшла Маруська і зразу ж вклалася мені в ліжко. Спала у таких позах, що вся кімната валялася від сміху. Може, десь-колись і вам викладу, щоб помилувались :)
В банку влізло 3 яблука (на більше я й не претендувала). Але тепер з'явилася ідея накидати туди цукерок, щоб веселіше було. От. Йду в магазин, всім хорошого вечора! Будьте чемні і не бухайте багато!

Навіть я за себе не переживаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар