четвер, 31 травня 2012 р.

Завтра літо!

Я вже дома! На цілих 3 місяці! А в селі дооообре...Погода сьогодні видалася чудова: сонце, дощ, вітер... Правда, я трохи дуже в розпачі, потім може розповім, чому...
Сьогодні в мене прогрес: полюбила працювати на городі. Може, не дуже й полюбила, але смак в цьому вловила. Мені здається, що на це вплинуло моє язичництво: контакт з природою, фізична праця, сім'я... Все ж таки година з сапою в руках, на горі, з хмарами, вітром й босоніж краще, ніж годинами сидіти і  втикати в екран.
Трохи рознервувалася поки комбінувала фотографії: звикла працювати з PhotoScape, бо він дуже простий і в ньому є базовий набір функцій. Аж на домашньому комп'ютері його не виявилось, натомість є фотошоп. З фотошопом за все своє життя я гралася 2 рази по 5 хв, бо він мене бісив чомусь. Поки зробила цей нещасний коллаж, майже доїла коробку цукерок, перепробувала зо 5 онлайн-редакторів і поклацала шось у фотошопі, ще більше рознервувалась і в кінці взяла рідний лептоп і у фотоскейпі зробила те, з чим годину по інтернетах бісилась...
Тож швиденько закидаю фотографії з останніх днів і йду читати...



1. У вівторок наїлася піци біля Могилянки
2. У середу віднесла букетик Перуну
3. Нове чтиво:  Іздрик (потім напишу реценцію, вже час й таке практикувати...)
4. Мама дала коробку цукерок :) Хоча з чорного шоколаду, тошнить, фу. Але молочний шоколад я вже доконала.
5. Сьогодні.

Немає коментарів:

Дописати коментар