субота, 5 травня 2012 р.

Just some photos

Хм, останні дні якісь дивні були. З одного боку, цікаві  та неординарні ситуації, а з іншого - я була якась млява, апатична, і от зараз напівлежу на ліжку, і замість того, щоб писати реферат, переглядаю старіші фотографії. Якщо чесно, я абсолютно незадоволена собою (нє, ну в деяких аспектах ще й як довольна).  Але могло б бути краще. Мені необхідно попідтягувати "хвостики" у навчанні і тоді займатися всім приємним. Хоча... Побачимо...Ні, таки треба щось з собою робити.

 Фото ще з минулих місяців, коли я приїхала додому-додому. Відкрила валізу, почала розкладати речі, забула, що треба їх розкладати і пішла пити чай. Вертаюся в кімнату, піднімаю кришку валізи, - і от тобі, моя Лаура там уклалася і чемно спить! :)
 А цю білочку я зазняла за день до останнього польоту до Іспанії. Гуляла з другом у парку біля Дарниці і побачили скупчення мам і малечі. Підходимо ближче - аж там 2 білочки граються і їдять горішки. Так ми тішились біля них хвилин 15 мінімум. І то, друг потім казав, що я одна тішилась більше, ніж тих 3-4 пуцвіріньків разом взятих :)
 А це вже з іншим другом гуляли. В нас є традиція гуляти годинами різними неординарними місцями. От тепер могилянці-троєщинці знатимуть, яка панорама під нашим рідним-щоденним Московським мостом.
 Метелик. За годину до цікавої акції.
 Наступного дня. Десь біля Могилянки, по дорозі на Узвіз. Подруга сказала, що це фото нагадує полум'я.
 А це вже на самому Узвозі, в якомусь заглибленні.
А це вже фасад... Хі-хі... Ні, це не фото нацистської Германії, це Художній музей :)

І саме коли писала про фасад, пролунав перший грім за сьогодні, і навіть дуже гучно. Тож у подарунок до сьогоднішньої публікації- кумир Перуна на Старокиївській горі :)
Всім хорошого суботнього вечора!

Немає коментарів:

Дописати коментар