понеділок, 28 травня 2012 р.

My room

На днях з'їжджаю з гуртожитку і повертаюся додому!!!  Зараз у мене істеричний період коли не вистачає місця і сумок і не знаєш, куди кому що скидати. Плюс сесія ще не закінчилась, ще є купа справ по всьому Києву і околицях, великий список домашніх справ і щоденні зміни планів. Проте я люблю возитися з цим усім, хоч і невеличкий стрес, але приємно. Вже зовсім скоро буду дома-дома!
Час збирати речі. Трошки жаль розформовувати мій куточок, адже він найбільш затишний у всьому гуртожитку (за версією гостей). Трохи дуже дадаїстичний, але світлий, затишний, теплий, милий і дівочий:









Остаточно змінились мої плани щодо червня. Трошки жаль, але нічого, побуду дома, адже це те, чого мені зараз так не вистачає...  Скоро додому!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар