субота, 26 травня 2012 р.

On my birthday I...

Фото з 24 травня :)

Отримала багато-багато квітів. Вгадайте з першого разу, які мої улюблені  :)

Склала 2 заліки. Пашков навіть трохи балів подарував!




Вийшла на протест під Верховною Радою. Правда, побула там недовго, бо квіти вимагали води, а шлунок - їжі. По дорозі туди мене вітали купи незнайомих людей... :)
Сходила з другом на Вечір Повстанської Пісні в Могилянці. Дуже приємна атмосфера!

Щодо подарунків, то методист кафедри мене трошки потролила і подарувала... книжку Шалагінова!  Ну і звичайно, класика: цукерки, листівки, ще книги...


Головну трололо кімнати ще потролили. Тепер я троль в квадраті:
Висновки дня народження трохи чудернацькі: люди, про яких я думала, що мене порадують, насправді (сильно) розчарували, а інші, з якими я мало спілкуюся  чи й зневажаю/ла, зробили мені чимало приємних сюрпризів. Так що я про багатьох змінила думку... А справжнє свято того дня зробила людина, з якою я знайома фейс-ту-фейс лише півдня...

Дякую всім за привітання!

1 коментар: