неділя, 13 травня 2012 р.

Take me high, my airplane


Нарешті, після двох перельотів, я дома! «Дома». В Іспанії… Отже, почну вже спочатку, щоб ви почувалися так, ніби подорожуєте зі мною…
Finally, after two flights, I’m home. At my home in Spain… So, I’ll guide you as if you were traveling with me…

Київ – Відень, Відень – Барселона. На диво, я отримала задоволення від обох польотів. Але під  час другого  у мене розболілися голова  і живіт (нічого страшного, дівчата мене зрозуміють). Тож для того, щоб не мучитись, я мусила відволікатися всіма доступними методами. «Нагрішила» фотографіями у дзеркалі, у літаку, почитала трішечки, покуняла і лише під кінець найшла справді хорошу забавку: фотографувати хмари. Чесно кажучи, саме хмари є моїми улюбленими моделями, але фото з ілюмінатора вийшли трохи жалюгідні: скло було брудне, злегка потріскане і заморожене.
Kyiv – Vienna, Vienna – Barcelona. It’s strange, but I enjoyed a lot both flights. But during the second flight my belly began to hurt and I had a headache. Don’t worry, nothing out of normal. So, if I didn’t want to suffer, I had to distract myself. I took some pictures of myself in the mirror (haha), at the plane, read a few pages of a book,  took a nap, and only then I invented a good "play": I began to shoot the clouds. To be honest, they are my favourite object to shoot, but the photos from the plane are quite bad: the crystal was dirty, cracky and frozen.



 Молот Тора. Поки не зробила  собі  слов'янський оберіг, доводиться носити скандинавський (подарунок)...


Нарешті  я в Барселоні! Після страшних турбуленцій ми приземлилися, і то не краще: було хмарно, подекуди падав дощ, вітер повівав… Мене зустрів тато, по дорозі додому ми заїхали в магазин, скупилися так, як до потопу і по приїзді додому я зготувала вечерю… А  потім я сиділа форевер елоун, їла, слухала музику, робила купи інших дурних фотографій. Шоб бачили, шо я жива-здорова J
Finally I arrived to Barcelona! After some terrible turbulences we finally landed, but without a big exit: it was cloudy, rainy and windy... My father met me and after some evening shopping we arrived home and I made a supper.  And then I was “forever alone” eating, listening to music and taking more stupid photos .  Giving signs of life, haha.


 Barcelona! =)

 The plane I've been flying with.

Тепер ви знаєте, що я хотіла сказати словами «Мій тато буде багатий на цукерки». Я чемна дитина, у ручній кладі приперла кілограм  цукерок для тата…
Now you know what I meant with the phrase “My father will be rich in candies”. As a good daughter I took one kilo of candies in my hand luggage…

Немає коментарів:

Дописати коментар