вівторок, 26 червня 2012 р.

Dada republic

Woah, the last days have been so crazy! I went to Kyiv for 2 days and there was everything: action, new people, new experiences, nerves, a lot of fun and trolling. Unfortunately, the weather was too hot and dry. Still wondering that my telephone camera could survive after an hour of filming at midday without any pause...
Other good news is that I found the missing piece for the battery charger so that today I strated shooting little by little with my pretty Nikon. The difference is enormous... I'm sure in the next post you'll see pictures taken with my new camera =)
 If you want me to shoot something for the next post, you're free to ask me!

Забарилася я з постом, бо або не було про що писати, або не було часу писати. У неділю і понеділок я мотнулася в Київ. Це був як ковток свіжого повітря, переврала вічний сільський спокій новими враженнями, людьми, місцями, цікавими акціями і тролінгом :) Шо-шо, а тролінгу було дуууже багато. Описувати не буду, забагато розказувати, стільки, що я вночі в поїзді не спала і постійно все обдумувала. Зате спогади лише приємні.
На фотографіях - Гостиний двір, який погані дяді хочуть роздовбати. Зараз там зробили Гостинну республіку, яку я про себе назвала Дада республіка, де вдень і вночі купи добровольців стережуть перлинку рідного Подолу. Хоча, судячи з розважальної програми для гостей, там не стільки захист будівлі скільки піар різних маргіналій суспільства...
Але місце гарне. Мені сподобалось. Я б там навіть жила. З фотографій видно, що я обжила старенький Запорожець (Запорожець то чи ні - ніхто в це не вникав, ми якось зразу його назвали Запорожцем),  увесь день не хотіла злазити з нього, зробила собі там штаб :)
Фотографувала мало, але, надіюсь, знімки вам сподобаються.





Вже на виході з цієї кумедії одна дівчина надарувала нам десятки пакетиків зернят. Дотепер лузаю це насіннячко :)
У Києві найшла штекер для зарядного, тож сьогодні вже почала випробовувати свій Нікон. Я просто в захваті... То тааакаааа ляля... Сьогодні був день "фотографую-всьо-шо-бачу".
Якщо у вас є прохання сфотографувати щось для наступного посту - пишіть в коментарях, послухаюсь :)

5 коментарів:

  1. Сфотографуй свої улюблені лаки для нігтів :))

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, яка гарна статУйка:)) згадала Поділ аж засумувала за Києвом.
    з акумуляторам така там фігня, я сама не могла вдуплити як то все зібрати:) зате потім.... дійсно хочеться фотографувати все навколо)
    Відкрий секрет, що ж там за акції такі? аж цікваво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Одна "акція" - на Гостиному дворі, що полягала в їсти-дуріти-тролити поганих людей, а інша, скажем так - ганялися за одним поганим дядьком і трохи наказали за допомогою правоохоронних органів :)

      Видалити
  3. Покажи улюблені книжки

    ВідповістиВидалити