середа, 20 червня 2012 р.

Finally I got you!!!

Finally I saved enough money to buy myself a good digital reflex camera!!! So, it's the Nikon D3100!!! =) You just can't imagine how happy I am. It's my first own camera and I love it as a mother loves her baby. Unfortunately, still have to wait some days because I need one thing for the battery charger. Can't wait to shoot with my lovely Nikon!!!





Нарешті наекономила достатньо грошей щоб купити собі власний хороший дзеркальний (перший) фотоапарат! Знайомтесь, це мій коханий Nikon D3100. Колись, може, розкажу, як я його надибала, саме в мій день народження, ще й зі знижкою 20%! (Звичайно, у нашій країні не все так просто, потім виявилося, що ще 301 грн треба докинути на гарантію...) Хоча на той момент мені не вистачало грошей, я позичила ще в батьків і в друзів... Так що половина літньої стипендії, давай, до побачення!
Я так старанно готувалася до приходу в сім'ю Нікона, що останні 4-5 днів я інтенсивно читала статті з фотомистецтва, заучувала купу теорії про всі ці  ISO, витримки, діафрагми, які до мене не доходили. Якщо з ракурсом я ще так-сяк справляюся - технічні параметри для мене досить болюча  тема: на дні народження на старенькому Зеніті я або неправильно виставила діафрагму, або було винне несправне коліщатко витримки - знімки вийшли майже чорні, що страшееенно мене розчарувало. Добре, хоч додумалася пофотографувати ще й на мобільний телефон - тепер маю хоч зо 3 фотографії з 19-ліття... Зате за допомогою того ж Зеніта я нарешті добре роздуплила що й до чого в тій діафрагмі.
Процес підготовки до прийому Нікона нагадує мені те, як вагітна жінка готується до немовляти: читає купу літератури, роздумує, придумує імена, купує одяг, іграшки, меблі... Так само й я: читаю купу статей, передивляюся улюблені фотографії (читайте: блоги), роздумую про наше спільне майбутнє, купую картки пам'яті, сумки, придивляюся до об'єктивів, фільтрів, наборів для чистки і думаю, чи купувати мені штатив вже чи з осені...
Так що тепер в мене щастя... Хоча й раніше воно  було.  А тепер це щастя в квадраті, чи то пак в кубі... Я тепер скачу ходжу з широко розкритими  очима, з лукавеньким поглядом, усмішка не звужується навіть під час їжі, постійно хихикаю і моргаю фотоапарату :) Він у мене розцілований  вже повсюду (крім матриці та об'єктива, оф коурс).
На першому курсі мало їла (тобто не стільки, скільки хотіла), бо збирала на оце золотце. Ще донедавна думала, що хоч на другому курсі наїмся. Так ні: відкриваю сезон полювання на об'єктиви і на іншу фототехніку... (Другий курс: їсти? Нє, не чула).
Все, мій маленький тепер чемно сидить у своїй новенькій сумці з новенькою карточкою пам'яті. На превеликий жаль, поки що не можу фотографувати, бо ті жлоби не додали мені штепсера в комплект для зарядки батареї...
Трохи не до речі, але спека страшенна. Випила вже зо 2 л соків-чаїв-компотів... Сауна :) Хоча вчора після такої сауни всю ніч лило як з відра, а що вже блискало й гриміло... Декілька блискавок влучили біля будинку, але, на щастя, все обійшлося. Зранку, коли йшла у Снятин, люди розказали, що у Калуші трохи дахів і дерев зірвало. А в самому Снятині я побачила одне дерево, яке припідняло з корінням, але воно не впало бо сперлося на інші дерева (посеред парку!), а інше вже було майже розпиляно. 
Надіюсь, нічого такого сьогодні не буде, бо із-за гір вже сунуть височенні пухнасті хмари, як учора, які пристойно побушували...

And, as I promised, still trying to post more outfit pictures. So that is what I wore today to pick up my dear Nikon. The shirt is from H&M, the shorts are from Stradivarius and the bag is Bershka. Oh, the watch is from Yves Rocher, got is as a present for some purchases, but I have already discovered that it doesn't work anymore, haha.
I have to say that the heat there is terrible. Can't stop drinking kompotes and juices. But after that warm temperature usually comes an intensive thunderstorm that lifts trees and roofs, as it happened in some towns near me. I hope that the storm woudn't affect our village =)
Have a nice day everyone!


Всім хорошого дня!

9 коментарів:

  1. That's a great purchase! Would you like to follow each other??

    thefanglejungle.blogspot.com

    Kisses ;**

    ВідповістиВидалити
  2. its amazing to have an DSLR camera, isn't it.
    do you think nikon is better than canon coz i'm planning to get one myself?
    ♥ sunpinktea

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yep, I chose Nikon because the photos look more "alive" and sunny =)

      Видалити
  3. thank you for commenting my blog :)

    your camera is really great :)
    and i like your outfit :)

    lovely greetings*

    ВідповістиВидалити
  4. Oh, daisies! I love daisies so much, it's so romantic flowers :)

    I'll be happy if you visit my blog <3

    ВідповістиВидалити