неділя, 8 липня 2012 р.

Вечір на Івана Купала

Just a tiny photoshoot of a celebration of Ivana Kupala, originally it  was a pagan feast, but little by little it was adaptated to christian traditions. The blouse and the wreath are parts of traditional Ukrainian costume.

У вечір на Івана Купала в моєму селі і в деяких сусідніх є традиція ходити пішки від каплички до каплички, аж поки не дійдеш до каплички на снятинському кладовищі. Зрештою, фотографії вам розкажуть все краще за мене. Правда, я забула зарядити батарею фотоапарата, тож у цьому пості доводиться змішувати ніконівські фотографії і мобільні...
Є таке, що не вкдалається у мою голову. Я була єдиною людиною у вишиванці. Про вінок зі свіжих квітів мовчу. Як!? Як таке свято та й без вишиванки? Хоча... Минулого року на Великдень я теж була однією із декількох людей у селі, що додумалися одягти вишиванки, а не шпильки, міні-спідниці та обтягуючі кофти...










3 коментарі:

  1. Cool photo's !

    http://turn-it-insideout.blogspot.be/

    ВідповістиВидалити
  2. я обожаю полевые цветы!!! и ты такой венок красивый сделала!!!!
    блузочка тоже очень классная!!!
    xxx
    Katya
    http://emstyleinmyway.blogspot.ch/

    ВідповістиВидалити