вівторок, 17 липня 2012 р.

decide what you want

As you can see, these days are cold and windy, so the best I could have done is to wear knit. The shorts and black shirt are Stradivarius, knit New Look, watch Morellato and necklace is a present, but if I remember well it's from Pull and Bear.
Despite all the problems, the last week is quite nice and interesting. And there is a hedgehog living at the side of our home, every evening I put some milk to it and observe the hedgehog drinking. It's such a cutie! And very quickly it made friends with my cats, so  you can consider I have one more pet. And hope you enjoy the photos I've been taking during the week and be sure to tell me what you think!

Як ви вже знаєте, ці дні досить холодні та вітряні, тож я не мала іншого виходу, ніж одягти светрик. Шорти і майка - Stradivarius, светрик з  New Look, годинник - Morellato, і цепочка, якщо я не забула,- Pull and Bear.
Не зважаючи на всі проблеми, які знову повилазили боком, цей тиждень пройшов гарно і цікаво. А ще в нас у сараї оселився величенький хороший їжачок, і кожного вечора я пою його молочком, і поки він п'є, я сиджу на сходах і милуюся ним. То ж така лапочка! Він досить швидко подружився з моїми котиками, тож вважайте, що в мене є нова домашня тваринка :) Надіюсь, вам сподобаються фотографії, що я наклацала за тиждень.






5 коментарів:

  1. Love all your jewelry photos! Especially those bracelets :)

    katiesbliss.com

    ВідповістиВидалити
  2. привет))хорошие фото и интересный пост,хотя я по-украински кое-что не поняла))
    я недавно создала свой блог,если будет время и интерес,забегай)))
    http://martinavstyle.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. погода і в нас просто жах, я хотіла зробити фото у всьому такому літньому, і тут на тобі:(
    класна оця штука на вуха, не знаю навіть як її назвати, блогерші кажуть earcuffs:)


    xx
    Beholder's Inn

    ВідповістиВидалити
  4. Gorgeous bracelet!

    -Jessi
    haircutandgeneralattitude.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  5. OH THOSE PHOTOGRAPHS ARE AMAAAAAZING!!!
    XX




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ВідповістиВидалити