неділя, 19 серпня 2012 р.

I ♥ Lviv

...А вже злегка за північ сіли ми в поїзд і поїхали у Львів!!! У якому я була лише раз, та й то маленькою. 
Увесь день дощило, але від цього місто виглядало ще більш романтичним. Було холодно, дув вітер, тож ми мусили часто засідати у кав'ярнях-ресторанах-магазинчиках, але я не жаліюся, смачно їла, багато смішних кадрів наробила, знайшла багато цікавих і красивих речей... Та про це піде мова пізніше. Жалію лише, що у вівторок будівлі у Музеї народної архітектури та побуту були закриті, тож побуту я не побачила. Лише архітектуру, та й то не всю. Тому я вже далі думаю, коли мені вирватись до Львова... Сподіваюсь, вам сподобаються фотографії і пісня, і не забувайте висловити свою думку :)

... And after midnight we took a train and went to the most beautiful city in Ukraine - Lviv! I´ve been there only once when I was little so I remember it badly.
It was raining cats and dogs the whole day, but due to it the city looked really romantic. It was cold, windy, so often we had to stop our walks and to go to cafés and restaurants. But I don't regret, the food was very tasty,  I took lots of funny pictures, found many interesting and pretty things. But more about that later :) Hope you enjoy the photographs and  the song and be sure to tell me what you think!







Після всього цього катання на холоді, під дощем, я прихворіла... Але й у лежанні з книжкою на ліжку з чашкою чаю є своя романтика :)

After travelling I caught a cold... But well, spending days in a warm bed with a book and a cup of tea when raining is also romantic :)

10 коментарів:

  1. П.С. Лапський нагадує, шо то він складав мені компанію :) І був за фотографа моїй персоні :) А все ж решта кадрів мої)))))

    ВідповістиВидалити
  2. А це коли ви так ?)

    ВідповістиВидалити
  3. ого, ви там і в куртках ходите, як у листопаді....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дощило, дув вітер, було холодно - осінь прийшла! Правда, я досі хворію, але воно того варте :)

      Видалити
  4. Чи не соромно було блядувати там з чужим хлопцем ?

    ВідповістиВидалити
  5. nice photos ! :>
    what about visiting my blog and maybe following each other?
    xoxo
    n0o--quarter.blogspot.com

    ВідповістиВидалити