субота, 25 серпня 2012 р.

packing...

Yey! Next week I return to Kyiv and to my lovely univesity! But more about that later. Just a few words and pics about the process. I am packing all my things the whole day. It means lots of clothes, shoes, some books, decorations, papers, sport stuff and lots of completely innecessary but cute things. I'll go there tomorrow in a very good company, leave the things in my room and come back to my village to spend some more days here... I have many things to show you, but now I don't have time, so I leave it for next week.  Wish me luck 'cause I really will need it! As a bonus - a song that reminds me of the first days in Kyiv and the girls I've been living with :)

 Ураааа! Наступного тижня я нарешті поселюся на своїй вже рідній Троєщині і побачу Могиляночку. Детальніше про це пізніше. Лишень швиденько закидаю декілька фото і слів про цей цікавий процес. Пакую свої речі вже цілий день. Тобто по всій хаті гори мого одягу, взуття, книг, декору, паперів, спортивного добра і ще багато милого непотребу. Від'їжджаю завтра у дуже хорошій компанії (не Лапський, ви шо думали?), закину речі в гуртожиток і повернуся в село на пару днів. Назбиралося немало цікавого, щоб вам показати, але зараз вже не маю часу, тому про те все напишу наступного тижня. Натяки на першій фотографії. Побажайте мені удачі, бо для поселення вона мені точно пригодиться! Як бонус - драйвова пісня, що нагадує мені про перші дні у Києві і про дівчат з колишньої кімнати :)




5 коментарів:

  1. *голосом чувака з реклами*
    як я вас розумію! :)
    у мене істерика просто коли я дивлюся на кількість речей, а потім на сумку в яку треба все увіпхнути.
    солодка даруся, збірка антонича, арман басі... мммм... <3


    beholder's inn

    ВідповістиВидалити
  2. I hate packing and especially unpacking :D But I love traveling :/
    http://xxsummerly.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. love your pics =)

    welcome to my pretty fashion blog http://frau-eismann.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Summer is over, but your pics gives possitive energy for new school year. :) I went through your blog, and I loved the long floral dress. I'm going to follow your blog :)

    http://setfiretomyheart.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  5. Hi dear:) We follow each other so I thought that maybe you could help me by commenting that post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004-piatek.html
    Please, please, it's very important to me.. I'll be grateful

    ВідповістиВидалити