середа, 19 вересня 2012 р.

Сьогодні так варто жити

У повітрі вже виразно відчувається осінь... Моя улюблена пора року, до речі. Тому зараз у мене постійний пік щастя з невеликими перепадами солодкої осінньої меланхолії під музику Вагнера. Часто, поки слухаю його,думаю, наскільки красивою повинна бути його душа, щоб писати таку музику... Я тиждень прохворіла своїм традиційним вересневим майже грипом але, дяка Богам, я вже виздоровіла. У вихідні відчула сплеск щастя і непосидючості, тому мене у п'ятницю ввечері винесло гуляти Києвом... Цього тижня багато пар повідміняли, тому в мене справді з'явився час на себе, якого мені чомусь так бракувало: книжки, кулінарія, вечори з тим же Вагнером, хорошими людьми, ароматичними свічками і чаєм з медом. Про їжу: позавчора я розпакувала свою стареньку духовку, тому починається сезон печу-смакоту-майже-щодня. І давно в моїй голові рояться думки, аби зробити кулінарний пост. Не знаю, коли додумаюся взяти в руки фотоапарат під час приготування їжі, але такі думки в мене ще з весни. Ідея хороша, правда? Особливо для студентів :) А поки насолоджуюся улюбленими місяцями, погодою і всім тим щастячком, яке щодня мені трапляється :) 

Finally it smells like autumn! My favourite season, by the way. So now I'm extremely happy with some sweet melancholic moments while listening to Wagner. Very often I wonder what a beautiful soul he should have to create such a music... I've been sick for a week, but now, thanks Gods, I feel better. Past weekend I felt such a splash of happiness and energy that in the late evening I went for a walk in nightin Kyiv... That week many lessons have been cancelled, so now I have a lot of free time for myself only: books, cooking, evenings with Wagner, candles and hot tea with honey... A few days ago I unpacked my old oven, so now I'm baking something tasty like every other day. And since spring I've been thinking about making some cooking posts. Don't know then I'll remember to take my camera to the kitchen with me while cooking, but I think that's a very nice idea. Especially for students :)



Sorry for the bad quality pictures today, but I can't wear my massive camera everyday with me, especially when I carry with me lots of books, notebooks, laptop, pens, highlighters, scarves, food, etc, etc. 

2 коментарі:

  1. Щось всі хворіють останнім часом... хотіла б я побачити в тебе кулінарний псто з простим але гарним рецептом саме "для студентів":) Це жакет чи курточка на тобі?

    osha

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це "шкіряний" піджак, Stradivarius. От саме й думаю, що таке просте і смачне приготувати без духовки, адже не у всіх вона є. Хоча пости з духовкою в мене неодмінно будуть :)

      Видалити