середа, 24 жовтня 2012 р.

it's getting cold outside

Lovelovelove those gray cold rainy days, then it's dark from morning to evening. And these colourful leaves, fast gray and blue clouds, good books,  tasty food, candles and flowers on the window... On days like that I simply want to live, to enjoy the life and that smell of wet leaves... Oh, as you can see, I'm totally obsessed with autumn. So I decided to make a little fall post with nice pictures I've been taking these days and some old ones, as I didn't have time to shoot outfit pictures. Right now I'm sitting at my home, in the countryside, far away from the big city. I'm on holidays this week, so enjoying the silence, lots of tasty food, my cats and family, but well, today I caught a cold... So wish me luck to get well soon, as I really need it!  And at the end of the post I added some more pictures of the celebration of Ukrainian Insurgent Army Day, on the 14th October, which has been fighting for the freedom of my country and, as you can see, they acheved it! Thank you so much!

Хто мене знає, той уже в курсі того, що осінь - моя улюблена пору року. З ранку до вечора темно. Падають листочки. Вітер швидко кудись жене хмари. На вікні - якісь невмирущі жовті ромашки, які вже третій тиждень як нові. До речі, я зараз дома-дома, тому до цього всього додайте купу домашньої їжі, котиків, сім'ю, чисте холодне повітря, запах листячка, лісу, землі... Нових цікавих фотографій майже немає, окрім типових темних осінніх сирих світлин, зате в кінці - кілька фотографій з маршу УПА. Хто що б не казав - а димовух було занадто мало : ( 
Слава Україні!
І ще про себе зазначу, що ця осінь прекрасна. Кожна осінь прекрасна, а ця - ще більш. Вона, як і попередня, направила моє життя в ще краще русло. І взагалі, жовтень - мій щасливий місяць. Багато патякати не буду, але просто подякую одній речі, яка змінила і перевернула і мене, і мій дух. А разом із нею - деякі люди. Я тобі, і вам дякую, за те, що ви є. Від 1 жовтня я живу, дихаю і керуюсь тобою і вами, і ви надаєте мені наснаги у моменти, коли я здавалася і опускала руки. Просто дякую :)











The last photo is from sotnik86
Останнє фото - з sotnik86

5 коментарів:

  1. запитаєш в Лапського, до кого він того дня (14-го жовтня) чимдуж побіг, кого він обіймав біля сцени концерту і носив від щастя на руках... Сподіваюсь, львівський Ярик (той, що "Мегозлоснийчіттерфлудерпохнах") НЕ збреше ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Я зі Стрелком був ошелешений коли побачив ту картину, не світлину де лапський повернутий до тебе жопою, а як він зажимав якусь дівчину Віталій пояснив що вони пара.

    ВідповістиВидалити
  3. я Стрелку вдував і був ошелешений побаченим 14 жовтня

    ВідповістиВидалити