четвер, 14 березня 2013 р.

нарешті вчуся

Я й не підозрювала, що на другому семестрі другого курсу почну нормально, ба навіть добре вчитися. Перший серйозний сюрприз - я написала реферат не в ніч здачі, а за 4 дні заперед!!! Дем'ян Наливайко і його поезія. Певно, козацький дух дає мені плюси до наснаги і бажання вчитися.
Другий нєжданчік - я переслала ненавидіти друкувати. Раніше я ненавиділа навіть есе  чи оповідання писати, тепер спокійно за вечір написала цілий реферат (власний аналіз), а потім ще й оповідання Іванюку, які я ненавиділа писати і вічно заборговувала. Слава Богам, вже давненько не мала в нього боргів. Згадала реферат про Велесову книгу, аналіз перших чотирьох дощечок. Ганна Іванівна була в захваті, не очікувала, що така тяжка для всіх тема закінчиться для мене фурором, особливо коли робота  починається неприємними для християнства словами.
А ще я зрозуміла, що до нестями люблю свій спорт. Так люблю, що не описати. До смерті люблю. І багато чого завдячую йому: здоров'я, красу, навчання, колосальну силу волі, організованість, гарний настрій, і навіть...врятовані стосунки. До нього всі ці теми шкутильгали.   Палитися не буду, але мушу хоч якось виплеснути ту любов, що відчуваю до свого спорту.
Середина березня - снігом привалило :) Гуляли з другом по Подолу, по якійсь милій вуличці з кольоровими будиночками. Все в снігу. Можна було влаштувати псевдоріздвяну фотосесію, але в мене руки так замерзли, що лінь було витягти фотоапарат з рюкзака :) Зате викарабкалися на Хоривицю з горем пополам.




Немає коментарів:

Дописати коментар