вівторок, 19 березня 2013 р.

форбс і сорочки

Тиждень тому сидимо ми на лекції у Павленко. Заходить якась нещасного виду дівка, несміливо промимрила щось про Форбс, Могилянку, фотографа. Ну ми зрозуміли, Ганна Іванівна теж не була проти цього, " Я ж не заберу у вас моменти слави".
Ну і як на зло, напередодні ввечері я лягла спати з мокрою головою. Вранці сяка-така встала, одягла джинси, якось хєрово зробила хвостик, одягла сорочку, яку не люблю бо вона завелика, висить,  не намалювалася як люблю, " а хулі мені, дві пари відсидіти". Коротше, і я не була в захваті від свого відображення.
От і  хулі мені... Сиджу на другій парті з покерфейсом, вже й не ворухнусь, і думаю "Ну не фотографуй мене", "Відфотошоп мене", хоча всі знають що я не друг фотошопу...
Відтоді я взяла за залізне правило не виходити з дому, поки не буду почуватися як міс Всесвіт. Більше ніяких джинсів і хвостиків з пом'ятим волоссям,завеликий одяг відтепер для мене  взагалі табу.
Ось так болісно засвоюються уроки.
Щоправда, позитивний ефект відчула відразу, вже наступного дня. Стою я така у своєму красивому зеленому пальто, у сукні,  на каблучках, з якоюсь красивою зачіскою біля Сковороди. Тут як тут вродився якийсь американський фотограф з півметровим об'єктивом. Може й не Форбс, але було приємно, що я вже не заспане бліде чудо у великій сорочці, а мила заплетена-переплетена дівчинка у зеленому з котячим поглядом. Звісно, я зробила вигляд, що нічого не помічаю, але у душі було приємно, що я не якась там дівка з вулиці, а мила дівчинка з ізюминкою.
Урок засвоєно.

1 коментар:

  1. Clothes and hairdo doesn't matter a lot, one can attract even in rags. Some will think that you are a beauty in any case, others will deem you as unattractive - human opinions have been split for ages.

    ВідповістиВидалити