субота, 9 березня 2013 р.

Усміхнися світові - і світ усміхнеться тобі

Я неймовірно рада, що ходила на всі лекції з зарубіжки. Ото буквально на останній лекції почула про дуже цікаву і корисну штуку, про егоїзм, волю і самозречення. Сформулювала якось криво, але суть ось в чому: слід бути доброзичливим і щедрим до інших, іноді навіть зрікатися наших бажань і вибриків заради інших. У звичайному розумінні воля - це робити шо хоч, анархія. але справжня воля - самозречення, звільнення від власного егоїзму. Мушу визнати, що по життю я егоїстка, але й сама не в захваті від цього, тому ще на парі почала переосмислення свого ставлення до інших, і почала втілювати ту філософію в життя. Ефект відчула одразу :)
Звісно, що я не стаю якоюсь мученицею чи супердобродійницею, але це саме та частинка морального пазлу, яку я колись "успішно" посіяла. Вона валялась в мене перед носом, але тільки викладачка, говорячи про російський реалізм, тицьнула мій ніс у ту частинку великого кольорового  пазла моєї моральності, і я потихеньку почала його впихати на місце, як на тренуванні, з допомогою тренера.
А ще я відкрила у себе садистські нахили таку негативну рису, як вміння наступати людині на живе. І мені це подобається, я про це ще ні разу не пожаліла. Але потім повторно розставляю пріоритети і доводиться згортати свої знущання наступи на чужу самолюбство гідність. Заради майбутнього і заради власного прекрасного життя.
І трошки буденного:  + 2 сукні у мій гардероб! Єєєє! Біда лишень, що вже нема куди класти стільки одягу :)
ТСР пройшов непогано. Так і не написала курсач, але хоч почала. Трішки відпочила...
Тепле фото себе  коханої найкращої в світі  перед парами. Так, я дівчинка, мені можна грішити фотографіями з дзеркалкою в дзеркало :D



Listen or download Vivienne Mort Зірочка for free on Prostopleer

Немає коментарів:

Дописати коментар